Monday, January 30, 2017

Hallo 2017

Assalamualaikum
Wow! Hi 2017. Tak sangka aku still bloging since 2007 gituwww. Dah soploh tahun. Kalau baca blog aku dari awal2 mmg rasa nk lempang2 je. hahahaha! Bebudak kurang matang baru nk up gitu. Hehe
Seronoknya skang aku bersyukur sgt2 dah bertambah matang tak de posting ngarut2 syaiton lagi kt belog, lebih kepada cerita anak2 ku dan tepek gambo anok je manjang. Untuk tontonan anak2 akan dtg. cewah!
Alhamdulillah 2017, aku di kurniakan kehidupan yg cukup molek, idop dalam keadaan sederhana dan disayangi semua org. cewah! Yg penting dgn kehadiran dua debob mama yg buat idop aku & amin gumbira. Walaupun penat, seyes ada anak ni penat. tp best. Harap aku sempat nk anak no 3, hehe itu mungkin penutup sbb aku dua2 czer, no 3 otometik la czer dan phabisan. sob!
Jom layan gambo 2017 aku dan anak2.










mama LOVE both of u
Ayra Amin
Alayna Amin

No comments: