Wednesday, October 4, 2017

AF BIRTHDAY PARTY 2017

Assalamualaikum

Hah last post bulan januari. Dah bulan 10 bru aku buat new entry! See betapa aku busy terlampau :P
Anak no 2 aku pun dah umur setahun. Alhamdulillah. 

Awal bulan ritu aku buat bday party untuk 2 ketol anak2 aku. Ini namanya cut cost ye, buat sekali arung senang. Pening kepala pun skali. ye dok. 

Aku buat bday party dowang di Kidzoona Aeon Equine Park. Kenapa buat situ? Senang idop aku tak payah kemas2 rumah dah. Kehkeh

Meh aku siap2 bgtau info2 pasal Kidzoona ni.

1. First things adalah korang perlu booking sebulan awal sblom majlis. Sbb kalau buat on weekend mmg full sokmo tau. 

2. Harga? Haaa yg part ni hampir semua tetamu tanya kn kt aku. "BERAPA REGE BAYAU KIDZOONA NI JANG?' hah teroih cakap nogori kau :P

Birthday Party Package For Kids (Weekend Only)
Rate : RM 25/ Child ( 1 years - 12 years )
Time : 10:30am-1:00pm
FREE : 1 kg Cake
FREE : Invitation Card . Goodies bag. Party Hat. Special gift for bday boy or girl. MASKOT. 2 exciting games. 

3. Party nya boleh 2 jam sahaja di sana, tp hasil belas ehsan staff2 yg baik kt situ, dia bagi guna sampai kul 2:30pm. 

4. MAKANAN. hah yg ni korang kena sedia sendiri ok. Aku sediakan satay 400 batang, meehoon goreng Spore, Nasi goreng biasa, nugget, sosej, karipap,Spaggeti. (Tetamu aku dalam 100++ orang termasuk kanak2)

5. Plastik sampah/ pinggan sudu garfu plastik / tisu  PUN UOLSS KENE SEDIAKAN ye. 

6. Decoration kita sediakan, tapi ballon meja/alas meja semua Kidzoona sediakan. jgn risau.

7. Budak2 boleh main dlm tu sampai lebam tau. bukan ikut time majlis tu pun takpe. 

8. Sblom majlis tu blangsung, uols silalah buat RVSP untuk tetamu2 uols yg confirm akan dtg. so dpt la budget bape org dan duit sekali kan. 

9. Bestnya buat dalam ni, mak2 boleh rileks sembang dgn kengkawan dan anak2 boleh main smpai puas! Hehe mmg itu pun tujuan aku. kehkeh

10. Kemas2 semua staff Kidzoona akan buat. Uols bagi la makanan jugak kt staff tu tanda terima kasih :)

Ermm rasanya itu je kot. Jom layan gambar !
















No comments: